Veletrh REKLAMA POLYGRAF OBALY tradičně v dubnu!

Reklama a komunikace jsou nedílnou součástí každé společnosti. Je to jeden z prvků, pomocí kterého se firmy mohou odlišit od konkurence. Moderní a atraktivní expozice českých i zahraničních firem, výrobců a dodavatelů z této oblasti se představí od 28. do 30. dubna 2020 na výstavišti PVA EXPO PRAHA, kdy bude probíhat již 27. ročník mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY. Veletrh již dávno dospěl do své plnoletosti a svou úrovní a obsahem dosáhl úrovně významného středoevropského veletrhu.

Veletrh REKLAMA POLYGRAF OBALY je jedinou akcí tohoto typu v České republice. Není proto divu, že se ho každoročně účastní tisíce návštěvníků z řad zadavatelů, reklamních agentur, výrobců reklamy a dalších firem. Za vše vypovídají čísla z roku 2019, kdy se na ploše 12 250 metrů čtverečních představilo téměř desetitisícům návštěvníků (přesně jich bylo 9768) celkem 218 firem, z toho 55 zahraničních z 12 zemí. Letošní ročník nabídne jak největší hráče na českém trhu, ale také zahraniční vystavovatele z Polska, Německa, Rakouska, Itálie či Chorvatska.

Oblast polygrafie
Na veletrhu reklamních služeb se odborná veřejnost může těšit nejen na velkolepou přehlídku nových technologií, produktů či finálních aplikací, ale také na pestrý doprovodný program soutěží, přednášek a konferencí. Printový segment bude, již tradičně, prezentován primárně společně se signmakingem v hale č. 4. V letošním roce se budou prezentovat v ještě větší míře než loni firmy z oblasti digitálního produkčního tisku, firmy s přesahem do oblasti potisku a finishingu obalů a společnosti představující CNC technologie. Na ploše budou k vidění zajímavé technologie a příklady aplikací nových materiálů, které rozšíří možnosti výrobců reklamy. „Základní filozofií rozmístění vystavovatelů v hale je logická návaznost prezentovaných technologických postupů,“ vysvětluje Jana Nosálová. „Chceme, aby návštěvník našel pro své podnikání nové impulsy a viděl možná propojení velkoplošného i archového tisku spolu s finishingem, který dokáže jeho produkci zefektivnit, zušlechtit a zatraktivnit. Hala číslo čtyři bude nabita digitálními technologiemi a určitě bude stát za to si ji pozorně prohlédnout.“ 

Podpořte svůj byznys
Reklamní a polygrafický průmysl již delší dobu prochází určitou krizí, v jejímž důsledku  je obrovský až nesmyslný tlak na ceny produktů a služeb. Jednou z cest jak z toho ven, je inovace a efektivita. Právě ochota představit na veletrhu tyto trendy, nové směry, kreativitu a přidanou hodnotu je jedna z možností, jak bojovat o zákazníka.

V této souvislosti je důležité podotknut, že v rámci důrazu na inovace, bude i letos možnost podrobně se seznámit s fenoménem 3D tiskáren, které pro oblast reklamy a marketingu fungují hlavně v modelaci a nových komunikačních směrech. Stejně jako v loňském roce, naleznou i letos návštěvníci v hale 6 specializovanou výstavu 3D EXPO, která představí největší přehlídku 3D tiskáren a materiálů pro 3D tisk v České republice.

Třetí mistrovství ČR a SR v car wrappingu
Po úspěšných dvou ročnících soutěže v polepu aut se organizátor rozhodl o dalším pokračování konání této soutěže. I letos změří síly ty nejlepší firmy v oblasti Car wrappingu a předvedou své dovednosti a zkušenosti před odborným publikem. Cílem soutěže bude předvést kvalitu v této oblasti a pro samotné soutěžící porovnat svoji dovednost s konkurencí. Vítězné firmy na prvních třech místech získají peněžité ceny. Soutěž se uskuteční v rámci veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY, první den veletrhu, dne 28. 4.2020 ve vyhrazené hale.

Vyhýbáte se soutěži Duhový paprsek? Škoda…
Již tradiční součástí veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY jsou oborové soutěže. Jednou z nich je Duhový paprsek - prestižní soutěž nejlepších prací v oboru vizuální komunikace, která již od roku 2004 oceňuje nejlepší realizátory, autory a zadavatele. Soutěž pořádá Sdružení dodavatelů pro signmaking nejen proto, aby jejím prostřednictvím posílila postavení výrobců reklamy na reklamním trhu, ale také aby upozornila zadavatele reklamy, reklamní agentury a další odbornou veřejnost na skutečnost, že se vizuální komunikace i v dnešní digitální době neustále vyvíjí, a také zároveň na to, že kvalitně a nápaditě vyrobená reklama pořád funguje. 

Soutěž a ocenění mají jedno společné, chtějí podpořit a ocenit firmy s vynikajícími realizacemi. Účast v soutěži je možnost, jak dát o sobě vědět a odlišit svoji firmu od ostatních. Je to příležitost vyniknout nad konkurencí, zároveň zvýšit důvěryhodnost firmy na trhu a přinést nové zákazníky.
 
Známe skladbu některých vystavovatelů 
Návštěvníci veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY 2020 se budou moci těšit na expozice největších hráčů na českém trhu, kteří již v tuto chvíli potvrdili svoji účast a kteří opět přivítají své zákazníky.  Mezi ně patří např. společnosti SPANDEX, DATALINE, KONICA MINOLTA, BITCON, IGEPA či slovenský NANOTEC. Dále se v polygrafické sekci představí firmy: Comimpex, Papyrus, Profisign, Electron, COMAC, Tepede, OKI a další známé společnosti.
 
Reklamnímu textilu, dárkovým předmětům a vyšívacím strojům bude, stejně jako v předchozích letech, věnován prostor v hale 3. Laserové gravírovací, řezací či CNC stroje najdou návštěvníci například na stáncích Uhal Trade, 4isp, 4cut, Versotrade či HaWe systems.

Více aktuálních informací o veletrhu na: www.reklama-fair.cz

Jana Nosálová, ředitelka veletrhu, ABF, a.s.
Obaly | 12. 02. 2020