Košík.cz novým IT systémem a webem pokládá základy pro další růst, sází na rychlost a přehlednost

Online supermarket Košík.cz připravil pro své zákazníky nový web. Kompletní redesign souvisí s přechodem e-shopu na novou technologickou platformu, která řídí skladovací i logistické procesy a umožní Košíku další růst. Nový web zákazníkům přináší především rychlejší a přehlednější nakupování, ale také celou řadu nových funkcí včetně pokročilého filtrování. Košík se momentálně připravuje na další rozšiřování závozových oblastí, které nyní dokáže lépe obsloužit.


Na novém webu přibyla celá řada zajímavých funkcionalit. Díky novým filtrům mohou zákazníci třídit potraviny podle alergenů, životního stylu a stravovacích preferencí anebo země původu. Zajímavé je také sdílení nákupních seznamů pro rodiny, které lze jednoduše sdílet pomocí URL odkazu a nákupy tak lépe plánovat. V novém se zákazníkům představí i mobilní aplikace, přes kterou již dnes může nakupovat hned několik členů domácnosti pod jedním profilem naráz.

Nový systém, na kterém web funguje, však přináší další – i když na první pohled neviditelné – benefity. Košík výrazně lépe připraví na další růst a rozšiřování funkcí a umožní efektivněji pracovat se závozovými oblastmi, které se dají výrazně lépe modelovat. Díky tomu může e-shop rychleji reagovat na poptávku po svých službách a flexibilně zařazovat nová města a obce. Vylepšen byl i způsob objednávání čerstvých potravin, především pečiva. Ty nyní bude možné bez omezení objednávat i u nákupů plánovaných dlouho dopředu.

„Za dobu, co Košík na trhu funguje, se očekávání zákazníků posunula zase o velký kus kupředu. Proto jsme postavili nový Košík tak, aby respektoval současné trendy v online nákupu potravin a byl připravený na další růst. Zaměřili jsme se především na rychlost a zjednodušení nákupu tak, aby zkušený zákazník dokázal nakoupit do pěti minut,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Kompletní přechod na nový systém si vyžádal růst e-shopu. Ten za poslední rok vyrostl asi o polovinu a chystá se na další rozšiřování závozových oblastí pomocí precizního modelu.

„Nutnost technologického přesunu ‚do většího‘ byla vzhledem k růstu Košíku nevyhnutelná. Celý proces byl velice náročný a k jeho završení došlo právě teď. Podařilo se nám položit důležité základy pro další růst a expanzi, ale také pro představení celé řady nových funkcí. Nyní nás čeká vyhodnocení a ladění před vánoční sezonou a postupné zavádění novinek z našeho technologického line-upu,“ dokončuje Jeřábek.

Představení funkcí nového webu naleznete zde: https://www.kosik.cz/stranky/novy-web?kampan=hp
Aplikaci je možné stáhnout na AppStore, či Google Play.

Košík.cz je e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek včetně těch ze sekce „Budoucnost bez obalu“, výběrových marketů Delmart a Wine Food či britského supermarketu Iceland si mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, Mladoboleslavsku, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.
IT | 14. 10. 2019