Kiwi.com spustilo na svých stránkách tři typy „virtuálního jízdného“ a sjednocuje obchodní podmínky dopravců pod jedinou vrstvu

Kiwi.com na svých rezervačních stránkách uvedlo Virtual Fare Types, tři různé úrovně jízdenek či letenek, které pasažérům umožňují dodatečné služby zákaznické péče či jednodušší změnu či zrušení rezervace letenky.


Cestující si teď mohou vybrat možnost, která je s ohledem na jejich cestovatelské preference nejvhodnější. Každá nabízí různé podmínky pro zrušení, změnu rezervace či dodatečné služby zákaznické péče. Současně zákazníkům přináší lepší orientaci v obchodních podmínkách více než 750 přepravců, které Kiwi.com ve svém vyhledávači kombinuje, a které jsou sjednoceny do jednoho rezervačního procesu.

Nejlevnější „Saver Ticket“ nabízí základní úroveň procesů změn rezervací či refundace a zákaznické péče Kiwi.com. Se „Standard Ticket“, který je doposud nejpopulárnější placenou možností, má zákazník prioritu v zákaznické péči a v případě změny v rezervaci pouze doplatí rozdíl. Poslední „Flexi Ticket“ nabízí cestujícímu prémiovou zákaznickou péči a v případě zrušení letenky dostane zpět 90 procent z původní částky. Stejně jako u předchozího typu i při změně v letence či jízdence doplácí pouze samotný rozdíl.

„Věříme, že uvedení těchto tří virtuálních typů jízdného a unifikace obchodních podmínek všech přepravců pod jednu vrstvu je dalším krokem k naší vizi ultimátního poskytovatele globálního přepravního obsahu,“ říká Michal Šindelář, viceprezident Booking & Self Service v Kiwi.com, s tím, že se tímto společnost posouvá opět blíže k platformě nabízející tento obsah přímočaře a jednotně.

Typy jízdenek si cestující mohou zvolit během rezervačního procesu na stránkách Kiwi.com.

Od roku 2017 je možné na Kiwi.com rezervovat vlaková spojení, v roce 2018 přibyly do vyhledávače i autobusy, spoj zde tedy naleznou i zákazníci v oblastech bez letišť či ti, kteří preferují pozemní dopravu.

 
IT | 24. 10. 2019