Společnost AsstrA úspěšně reaguje na velkou poptávku po expresním doručování

V logistickém průmyslu je schopnost rychle reagovat na potřeby zákazníků nesmírně cenná. Proto existují expresní způsoby dopravy, které umožňují doručení zásilky konečným příjemcům v co nejkratším čase. Zboží zákazníků korporátní skupiny Asstra, kteří si zvolí takovýto způsob dopravy, může být bezpečně doručeno i ve stejný den, kdy bylo naloženo.

Expresní doručování je inovativní formou logistických služeb, která podporuje urgentní doručování pomocí LTL přepravy do 15 tun. Během prvních 9 měsíců roku 2020 zprostředkovala divize společnosti AsstrA, zabývající se doručováním částečných nákladů, přepravu za více než 5 milionů eur. Tento tým již letos provedl 7 000 přepravních objednávek a očekává, že do konce roku 2020 jich dokončí 10 000, což je o 25 % více než v roce 2019.

Náklad, jehož přepravu si běžně zákazníci společnosti AsstrA, využívající expresní doručovací služby, objednávají zahrnuje zemědělské produkty, chemikálie, kosmetiku, tabákové výrobky, hračky, obaly, součásti strojů a FMCG. Mezi primární destinace patří Německo, Česká republika a Polsko.

Jak zdůrazňuje ředitel divize pro Expresní a částečné náklady, Christian Eckstein, jeho tým realizuje množství expresních zásilek také přes noc, aby zajistil, že zákazníci dostanou své objednávky následující pracovní den. Tým vyřídí odhadem 80 takových zásilek denně.

„Lze vidět rostoucí poptávku po expresních službách, tudíž plány pro rok 2021 zahrnují nábor nových zaměstnanců do kanceláří AsstrA v Magdeburgu, Praze, Varšavě a Bergamu. V příštím roce chceme také rozšířit projekt bezpečného doručování s certifikací V4. Díky novým bezpečnostním systémům a monitorování, které umožní rychlou reakci na neočekávané situace, ke kterým může dojít během přepravy, si zákazníci mohou být jisti, že jeich přepravovaný náklad je v bezpečí. Kromě toho, v případě časově náročných částečný nákladů je přeprava organizována přímým způsobem, tudíž bez jakéhokoli překládání do standardních velkých nákladních vozidel,“ říká Christian Eckstein.

Abychom zajistili rychlou a efektivní reakci na požadavky zákazníků, poslední dva roky pracují odborníci skupiny AsstrA na automatizaci procesů vyhodnocování a navrhování logistických nabídek, které společnost nabízí. Vyvinuli jedinečnou kalkulačku cen služeb, která zohledňuje charakteristiky klientů, obchodní cesty, KPI a plánování prodeje a provozu. Kalkulačka určuje sazby v závislosti na počtu přepravovaných palet, zásilek a ujetých kilometrů a také na hmotnosti nákladu. Díky této inovaci získají klienti AsstrA rychlé a konkurenceschopné ceny za své zásilky.

"Pokud jde o objednávky přepravy, usilujeme o zkrácení doby odezvy na poptávku pod 30 minut a dosažení hodnoty 20 % konverzního poměru objednávky. To znamená rychlejší přijetí objednávky od zákazníka a její okamžité zpracování,“ shrnuje Christian Eckstein.

Logistika | 16. 11. 2020
Zdroj: AsstrA