Webová aplikace DPD Kurýr nabízí nadstandardní služby

IT | 25. 07. 2016

Společnost DPD přichází s vylepšením webové aplikace, která je jediná svého druhu na českém trhu. Aplikace je užitečným pomocníkem při doručení, díky ní mají zákazníci přehled o balíčku a doručení si naplánují tak, jak potřebují. V nabídce jsou nově k dispozici nadstandardní služby, jako je sobotní, večerní nebo ranní doručení či možnost posunutí termínu doručení o více než 10 dní. Služby berou ohled na každodenní režim zákazníka a přizpůsobují se tak ještě více jeho potřebám.

Ranní doručení probíhá v době od 8. do 10. hodiny, večerní mezi 18. a 21. hodinou a sobotní od 9. do 17. hodiny. Desetidenní posunutí je vhodné například ve chvíli, kdy zákazník musí náhle odcestovat a nemá tak čas balíček převzít. Vybírat z nadstandardních služeb mohou zákazníci buď v samotné aplikaci, nebo také přímo v košíku e-shopu, který je zařadil do své nabídky. Po objednání z e-shopu zákazník dostane sms a e-mail s přihlašovacími údaji do DPD Kurýra, kde si poté může doručení svého balíčku přizpůsobit.

“Díky novým službám můžeme nyní zákazníkům poskytnout ještě větší kontrolu nad celým procesem doručování. Naši webovou aplikaci vnímáme od začátku jako platformu budoucnosti, na jejímž vylepšování neustále pracujeme. Počítáme proto s tím, že se brzy objeví další služby, které našim zákazníkům jejím prostřednictvím nabídneme,” říká Ondřej Vaňha, výkonný ředitel DPD CZ.

Nové služby je možné objednat za příplatek pomocí napojení na platební bránu PayU, kdy zákazníci zaplatí pohodlně online. Cílem je zajistit hladší průběh doručení zásilek podle přání zákazníků a snížit počet najetých kilometrů tak, aby nebylo zatěžováno životní prostředí. Služby jsou dostupné v Praze, Plzni, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Ústí nad Labem, Liberci, Hradci Králové, Jihlavě, Brně, Ostravě a Olomouci.

K dispozici jsou stále dosavadní funkce, jako je sledování kurýra na mapě v reálném čase, jak se blíží s balíčkem, možnost přesměrování zásilky na jinou adresu nebo na jedno ze 150 výdejních míst Pickup po celé České republice. Zákazníci také mohou komunikovat přímo s kurýrem a poslat mu například zprávu o tom, že je u jejich domu rozkopaná silnice a má přijet z druhé strany.
 






Další podobné články