VCHD Cargo přidává linku s řízeným teplotním režimem do Itálie

Česká přepravní firma VCHD Cargo je specialistou na přepravy v chlazeném teplotním režimu a zavedla další takovou linku do italského Milána. Do dvoupodlažního návěsu s chladicím agregátem, který na této lince jezdí, je možné naložit až 66 typizovaných palet.


VCHD Cargo zabezpečuje exportní a vnitrostátní pravidelné linkové přepravy. Část z nich realizuje vozovou technikou s kontrolovanou teplotou. „Řízený teplotní režim je vhodný nejen pro potraviny,“ vysvětluje Ing. Pavel Sirotek, ředitel VCHD Cargo, a dodává, „takovou techniku nasazujeme i pro společnosti z chemického, kosmetického či farmaceutického průmyslu, zkrátka všude tam, kde jsou výrobky citlivé na teplotu. A to jak příliš vysokou, tak i příliš nízkou teplotu, například u chemických barev na vodní bázi ale i pleťových krémů a vod a dalších.“

VCHD Cargo používá pro takové přepravy dvoupodlažní frigo vozidla, tzv. dubble deck návěsy. Ty jsou vždy vybaveny agregátem s teploměrem, jehož hodnoty je možné sledovat on-line, ve výbavě vozidel nechybí ani kontrolní kontaktní teploměr. Kromě kontrolované teploty jsou tyto návěsy dvoupatrové, druhé patro je flexibilní a zcela nezávislé na ložné ploše. Podle charakteru přepravovaných zásilek se patro může instalovat například jen v přední části ložné plochy, kam se naloží zboží s menší výškou do dvou pater, a zbytek prostoru může být naložen paletami s výškou až 2,7 metru. Při plném využití druhého patra se kapacita paletových míst zdvojnásobí, a to až na 66 palet.

„Někdy se setkáváme s tím, že zákazníci neumějí výhod dvoupatrového návěsu využít nebo nemají ve skladu odpovídající techniku,“ vysvětluje Pavel Sirotek, „snažíme se je motivovat k využití tohoto řešení a případně nabízíme i dovezení vlastního manipulačního vozíku, který se při obětování dvou paletových míst do návěsu pohodlně vejde. Toto řešení je totiž nejen ekonomicky výhodné, ale zároveň snižuje i uhlíkovou stopu přeprav.“

Průměrné stáří veškeré techniky VCHD Cargo činí 2,9 roku a 98 procent tažné techniky splňuje emisní normu EURO 6. Veškerá technika je vybavená i pro přepravy nebezpečného zboží dle dohody ADR. Linky VCHD Cargo pravidelně zavážejí více než 70 destinací v celé Evropě a informace o aktuální poloze nákladu jsou vždy k dispozici díky GPS.

 
Doprava | 11. 11. 2019