KFC chystá společně s DHL a QSL revoluční změny svého dodavatelského řetězce ve Velké Británii

Doprava | 12. 10. 2017

Společnost KFC pověřila v rámci svého průkopnického kroku poskytovatele logistických služeb DHL a QSL řízením dodávek a distribucí gastronomických produktů, balení a potravin pro více než 850 restaurací po celé Velké Británii. Cílem společnosti KFC je zásadním způsobem změnit distribuci na britském trhu v oblasti gastronomických produktů a služeb.

DHL poprvé spolupracuje se specializovaným poskytovatelem logistických služeb v oblasti gastronomie, společností QSL. Oba partneři společně zajistí služby individuálně přizpůsobené potřebám společnosti KFC. DHL bude řídit fyzické skladování a distribuci zboží s velkým důrazem na inovace, kvalitu a servisní služby. Zároveň hodlá stanovit nová kritéria v tomto oboru poskytováním výjimečných služeb všem restauracím KFC a jejich zákazníkům.

Největší pozornost bude zaměřena na dosažení nulových emisí v rámci logistických služeb v průběhu platnosti smlouvy, dále na optimalizaci plánů dodávek pro ještě rychlejší vyřizování objednávek a na maximální zachování neporušenosti potravin během přepravy, aby byla zaručena ještě větší čerstvost produktů při jejich předávání restauracím KFC.

QSL, specialista na logistiku v gastronomii, je partnerem KFC v Evropě od roku 2011. QSL přinese do segmentu restaurací s rychlým občerstvením ve Velké Británii nejen své know-how v oblastech plánování poptávky a řízení zásob, ale také specializovaná řešení IT. QSL bude rovněž řídit provozní nákupní činnosti pro KFC a účetnictví jednotlivých poboček.

„Dosud bylo v logistice pro gastronomii málo alternativ, proto jsme se záměrně rozhodli pro DHL a QSL vzhledem k jejich pověsti inovátorů v logistice napříč různými odvětvími,“ vysvětluje Jens Hentschel, ředitel dodavatelského řetězce společnosti KFC. „Naší misí je dodávat zákazníkům výjimečné produkty ve všech oblastech našeho podnikání a dodavatelský řetězec v tom hraje zásadní roli. Kompletně přehodnocujeme všechny naše interní i externí procesy a na distribuci či logistice stavíme novou strategii dodavatelského řetězce. Chceme našim restauracím a franšízovým partnerům poskytovat novou úroveň služeb, zvyšovat kvalitu služeb pro naše zákazníky a snižovat zatížení životního prostředí – a to všechno na dosud nevídané úrovni. Je to ambiciózní plán, ale díky úzké spolupráci s našimi partnery DHL a QSL jsme přesvědčeni o tom, že našich strategických cílů dosáhneme.“

John Boulter, generální ředitel pro maloobchod ve společnosti DHL Supply Chain UK & Ireland, k tomu dodává: „Máme radost, že můžeme společnosti KFC poskytnout skutečně jedinečné řešení, přizpůsobené specifickým potřebám jejího podnikání. Hodláme přepsat pravidla a vytvořit model řízení zásob, distribuce a zpětné logistiky založený na osvědčených metodách z řady odvětví včetně logistiky pro gastronomii. Tento model podpoří společnost KFC v realizaci jejího cíle stát se lídrem na trhu ve všech oblastech svého podnikání při současném zvýšení úrovně služeb poskytovaných restauracím a zákazníkům.“

Florian Entrich, generální ředitel společnosti QSL, doplňuje: „Pro naše zákazníky jsme skutečnými partnery, protože bereme jejich potřeby vážně a snažíme se jim vycházet maximálně vstříc. Jsme velmi hrdí, že se společnost KFC rozhodla na svém největším trhu v Evropě pro naše na míru střižené řešení QSR. Jsme přesvědčeni, že s DHL zavedeme nové měřítko pro restaurace rychlého občerstvení ve Velké Británii.“