DPDgroup spouští svou první mezinárodní reklamní kampaň. Zasáhnout by měla desítky milionů lidí

Ostatní | 26. 04. 2018

Společnost DPDgroup zahájila ve dvaceti evropských státech online reklamní kampaň pod názvem Zákony schválnosti. V osmi humorných videích v ní firma prezentuje své balíkové služby a produkty. Cílí hlavně na mladou generaci od 18 do 39 let se zvykem nakupovat online.

Ta ve dvaceti zemích, kde kampaň poběží, představuje až 75 milionů lidí. Právě mezi mladou generací se nachází většina těch největších online zákazníků, kteří si přejí mít stále větší kontrolu nad dopravou zakoupeného zboží. Kampaň proto bude propagovat hlavně inovativní služby spjaté s online shoppingem, jako jsou Predict (v ČR DPD Private), Live-tracking (v ČR Sledování balíčku), myDPD App (v ČR DPD Kurýr) a výdejní místa Pickup.

Komunikace kampaně bude probíhat online, kde cílová skupina tráví většinu svého času. Online bannery a osm krátkých videí (v České republice pět) ve verzi 6 a 20 vteřin poběží v 17 jazykových mutacích na sociálních sítích (youtube, facebook, instagram) a na webu DPDgroup. Kampaň nese název Zákony schválnosti (lawsofdelivery.dpd.com) (z angl. originálu The Laws of Delivery). Videa totiž zachycují humorné situace, které se můžou přihodit při přebírání balíčků obyčejným způsobem.

„Chtěli jsme v nadsázce ukázat, čemu se vyhnete, pokud využijete moderní formu doručení zásilky. Asi každý z nás už někdy zažil, že u něj kurýr zazvonil v nevhodný moment. V aplikaci DPD Kurýr víte přesně, kdy dorazí, a už se vám tedy nestane, že mu budete muset otevřít třeba v ručníku,” vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.

První mezinárodní reklamní kampaň bude trvat do poloviny června. Pro DPDgroup ji vytvořila produkční společnost Supper a mediální skupina Starcom. Videa režíroval britský filmový a reklamní režisér Simon Levene.